Pro začátečníky
Změna hesla pro WebAdmin
Potřebujete změnit heslo do svého WebAdminu (Webglobe administrace)?
Klikněte v horním menu na Můj účet a v levé části vyberte v záložce Profil kategorii Správa přihlášení. Změnu hesla najdete v první záložce.
Nastavení automatické odpovědi
Dočasně nedostupné a potřebujete nastavit automatickou odpověď? Vše můžete spravovat prostřednictvím panelu správce.
Přejděte do sekce E-mail a klikněte na položku E-mailové schránky. Vyberte schránku, pro kterou chcete nastavit automatickou odpověď, a klikněte na tlačítko Upravit.
V horní nabídce vyberte možnost Automatická odpov...
Jaké informace v registru. CZ domén jsou veřejné?
U CZ domén jsou veřejně dostupné jméno a příjmení fyzické osoby či označení právnické osoby. Ostatní údaje lze skrýt. Skrytí informací v administraci Webglobe provedete změnou údajů v kontaktu. Jak změnit kontakty domény, zjistíte zde.
Vlastní chybové hlášky
Chybové hlášení (stavový kód HTTP) si můžete individuálně upravit podle vašich potřeb v souboru .htaccess
Stačí do souboru .htaccess napsat následující řádky podle potřeby
ErrorDocument 40X /errors/40X.html
Podle umístění textového souboru .htaccess vytvoříte adresář "errors" a v něm vytvoříte příslušné stránky
40X.html (401.html, 403.html,...). Do vytvořených stránek m...
Heslování adresářů
Pokud potřebujete zabezpěčit přístup z webu do určitého adresáře (ne souboru) na vaší www stránce, jménem uživatele a heslem – pak tuto funkci najdete také ve vaši administraci v sekci HOSTING -> WEB -> HESLOVÁNÍ ADRESÁŘŮ a pomocí tlačítka PŘIDAT ADRESÁŘ.
Vzdálená pomoc
Vzdálenou pomoc poskytujeme našim zákazníkům pomocí připojení vzdálené plochy a programu Teamviewer.
Jak to funguje?
Vzdálené připojení k vašemu počítači je ideálním řešením v případě, kdy je potřeba řešit nějaký problém nebo nastavení z pozice zákazníka. Zákaznícká podpora se po předchozí domluvě připojí k vašemu počítači a pomůže vám s požadovaným nast...
Doménová pojistka
Doménová pojistka je speciální příplatková služba, která vám zajistí, že o svou doménu (doménové jméno) nepřijdete.
Chrání vás před:
Expirací domény
Krádeží domény
Jak vás doménová pojistka ochrání před expirací domény?
S doménovou pojistkou vám garantujeme, že:
Učiníme nadstandardní kroky pro to, abychom vás na blížící se expiraci...
Jak při migraci probíhá sloučení účtů?
V průběhu migrace byly účty automaticky sloučeny do jedné administrace na základě stejného majitele a z bezpečnostních důvodů i na základě stejných e‑mailových kontaktů.
Všechny účty, které jste u ONEbit obsluhovali ze samostatných administrací, tak nyní můžete pohodlněji spravovat z jedné společné administrace.
Nový hlavní login pro sloučené služby jsme odeslali po sloučení účtů, ale pův...
Jak zadat autorizovaný požadavek na zákaznickou podporu?
Požadavky na zákaznickou podporu služeb prosím vždy zasílejte přes kontaktní formulář, který najdete v sekci Podpora Vaší administrace. Jedná se o prosté bezpečnostní ověření, díky kterému Vám budeme moci lépe vyhovět.
Otevřete si stránky https://admi...