Obecné návody k e-mailům

Blokování přijaté pošty antivirem ESET

Jak se vyhnout blokování pošty antivirovým programem?

Co je AUTH-INFO kód (Auth ID) a kde ho najít?

V tomto článku si vysvětlíme, co je AUTH-INFO kód (Auth ID) a kde a jak jej můžete pro svou doménu získat.

Co je webmail?

Webmail je webová aplikace, díky níž se ke svým e‑mailům dostanete snadno z kteréhokoliv zařízení. Stačí otevřít webový prohlížeč, zadat adresu a přihlásit se.

Co je e‑mail hosting?

E-mail hosting je služba nabízející prémiový e‑mail na vlastní doméně. To znamená, že si můžete vybrat, jak vaše e‑mailová adresa bude vypadat. 

Místo @gmail nebo @seznam si vytvoříte e‑mail ve formátu vasejmeno@vaseadresa.cz. 

Jak funguje e‑mail alias?

E-mail alias funguje jako alternativní e‑mail, který si vytvoříte ve své schránce. Má vlastní složku pro příchozí poštu, ale využívá diskový prostor schránky. 

Jaký je rozdíl mezi e‑mailem na vlastní doméně a firemním e‑mailem?

Firemní e‑mail je prémiová služba určená podnikatelům a firmám. Kromě e‑mailu na vlastní doméně obsahuje celý balík kancelářských nástrojů. Funguje tedy jako plnohodnotná virtuální kancelář.

Jak zabránit odesílání e‑mailů z webových formulářů do spamu

Pokud dostáváte nevyžádané e‑maily z odeslaných webových formulářů, je příčinou pravděpodobně odesílání e‑mailů ze skriptů PHP prostřednictvím funkce mail. S dnešní ochranou proti spamu je tato funkce již zastaralá a takto odeslané e‑maily jsou často filtry označeny jako spam, protože e‑mail není podepsán klíčem DKIM a odesílatelem je webový server.

Nastavení automatické odpovědi

Dočasně nedostupné a potřebujete nastavit automatickou odpověď? Vše můžete spravovat prostřednictvím panelu správce.

Přejděte do sekce E‑mail a klikněte na položku Poštovní schránky. Vyberte schránku, pro kterou chcete nastavit automatickou odpověď, a klikněte na tlačítko Upravit.

Co nabízí e‑mailové schránky od Webglobe?

E-mailové schránky Webglobe nabízí veškeré funkcionality pro práci s e‑mailem, webového klienta i podporu všech poštovních klientů, zabezpečení i zálohování. Veškerou poštu si od minulého poskytovatele snadno převedete pomocí migračního nástroje v administraci. 

Jak migrovat e‑mailové schránky k Webglobe?

Migraci e‑mailových schránek, všech přijatých i odeslaných e‑mailů včetně příloh a adresářové struktury provedete pomocí migračního nástroje v klientské administraci Webglobe. 

Jak nastavit SPF záznamy?

SPF záznamy nastavíte přidáním TXT záznamu do DNS záznamů buď v klientské administraci Webglobe, nebo u registrátora domény. Podrobnosti najdete v našem návodu.

Jak navýšit prostor pro web či e‑mail?

Prostor pro svůj web a e‑maily pohodlně navýšíte přes klientskou administraci.

Jak přesměrovat e‑mailovou schránku na jinou adresu?

Přesměrování e‑mailové schránky na jinou adresu nastavíte v klientské administraci v sekci E‑mail volbou Přidat přesměrování.

Jak si založit e‑mailovou schránku?

Po zřízení služby si e‑mailovou schránku snadno založíte v klientské administraci Webglobe. Stačí jen přejít na E‑maily – vybrat požadovanou doménu – a v levém menu je volba E‑mailové schránky. Na této stránce si budete moci vytvořit novou emailovou schránku díky tlačítku Vytvořit novou schránku.

Jak změnit heslo k e‑mailové schránce?

Přihlaste se do administrace domény na adrese https://admin.webglobe.cz/

V levém menu přejděte do části E‑maily -> E‑mailové schránky a u schránky, jejíž heslo potřebujete změnit, klikněte na Upravit.

Jaké jsou výhody e‑mailu na vlastní doméně?

E-mail na vlastní doméně umožňuje okamžitě identifikovat odesílatele, posiluje brand domény a působí důvěryhodněji a profesionálněji než e‑maily z free-mailových účtů typu @gmail.com.

MX a SPF záznamy pro e‑mailové schránky Webglobe

Chcete-li naše e‑mailové služby používat na doméně registrované u jiné společnosti, je třeba u ní nastavit nové MX záznamy. To samé platí i pro případy, kdy své služby převádíte od jiného poskytovatele k nám. Zde najdete parametry MX záznamů pro Webglobe.

Parametry pro nastavení poštovního klienta

Schránky lze prostřednictvím protokolů IMAP, SMTP a POP3 jednoduše propojit s jakoukoli klientskou aplikací. Všechny kanály je samozřejmě možné využívat i v zabezpečené podobě. 

Zajímá vás ještě něco?

Obraťte se na nás. Ozveme se nejpozději do 24 hodin.

icon
V České republice
+420 603 111 111

Pondělí - pátek: 7:00 - 22:00
Víkendy: 8:00 - 18:00

icon
Na Slovensku
+421 2 581 010 62

Pondělí - pátek: 7:00 - 22:00
Víkendy: 8:00 - 18:00

icon
Na e-mailu
info@webglobe.cz

Odpovídáme vám do 24 hodin

Vstupte do světa domén

Každý správný web potřebuje doménu a kvalitní webhosting. Buďte online s námi.

Zajímají vás další témata?

V naší poradně toho naleznete přehledně rozstříděné informace z různých odvětví.

Přejít do poradny