Obecné návody k e-mailům

Co nabízí e‑mailové schránky od Webglobe?

E-mailové schránky Webglobe nabízí veškeré funkcionality pro práci s e‑mailem, webového klienta i podporu všech poštovních klientů, zabezpečení i zálohování. Veškerou poštu si od minulého poskytovatele snadno převedete pomocí migračního nástroje v administraci. 

Jak migrovat e‑mailové schránky k Webglobe?

Migraci e‑mailových schránek, všech přijatých i odeslaných e‑mailů včetně příloh a adresářové struktury provedete pomocí migračního nástroje v klientské administraci Webglobe. 

Jak nastavit MX záznamy pro e‑mailové schránky Webglobe?

E-mailové schránky a hostingy založené u Webglobe mají MX záznamy automaticky nastaveny. Pokud migrujete odjinud, je nejprve nutné si u Webglobe založit všechny schránky, přesměrování a aliasy, až pak změnit MX záznamy. V tomto a obdobných případech je třeba použít MX záznamy Webglobe.

Jak přesměrovat e‑mailovou schránku na jinou adresu?

Přesměrování e‑mailové schránky na jinou adresu nastavíte v klientské administraci v sekci E‑mail volbou Přidat přesměrování.

Jak přidat doménu do Exchange Online?

Pokud doménu hostujete na DNS Webglobe, pak ji do Exchange Online přidá zákaznická podpora. Pokud nemáte doménu registrovanou u Webglobe, a tudíž ani nevyužíváte DNS Webglobe, bude třeba nejprve ověřit, že ji skutečně máte ve vlastnictví.

Jak přidat uživatele do Microsoft 365?

Ujistěte se, že jste v Microsoft 365 vytvořili poštovní schránky pro všechny uživatele, kteří mají e‑mail ve vaší doméně, ještě předtím, než změníte záznam MX. Jinak by tito uživatelé bez schránek po přepnutí domény na Microsoft 365 přišli o e‑maily poslané na jejich adresu do vaší domény.

Jak začít používat službu Exchange Online?

Přihlaste se k desktopové aplikaci jako je Word, Excel, nebo ke své schránce ve svém prohlížeči pomocí účtu, který je spojen s Vaším předplatným Microsoft 365.

Jak nastavit SPF záznamy?

SPF záznamy nastavíte přidáním TXT záznamu do DNS záznamů buď v klientské administraci Webglobe, nebo u registrátora domény. Podrobnosti najdete v našem návodu.

Jak změnit heslo k e‑mailové schránce?

Přihlaste se do administrace domény na adrese https://admin.webglobe.cz/

V levém menu přejděte do části E‑maily -> E‑mailové schránky a u schránky, jejíž heslo potřebujete změnit, klikněte na Upravit.

Jak si založit e‑mailovou schránku?

Po zřízení služby si e‑mailovou schránku snadno založíte v klientské administraci Webglobe. Stačí jen přejít na E‑maily – vybrat požadovanou doménu – a v levém menu je volba E‑mailové schránky. Na této stránce si budete moci vytvořit novou emailovou schránku díky tlačítku Vytvořit novou schránku.

Co je to e‑mailový hosting?

E-mailový hosting Vám umožní mít na své doméně e‑mailové schránky a posílat z nich e‑maily. Navíc e‑mailem z vlastní domény dáte každému vědět, že komunikuje se skutečným člověkem reprezentujícím daný brand.

Jaké jsou výhody e‑mailu na vlastní doméně?

E-mail na vlastní doméně umožňuje okamžitě identifikovat odesílatele, posiluje brand domény a působí důvěryhodněji a profesionálněji než e‑maily z free-mailových účtů typu @gmail.com.

Jak si vybrat správné řešení e‑mailového hostingu?

Záleží na velikosti organizace spojené s doménou. Pokud chcete jen spolehlivý e‑mail pro desítky uživatelů bez dalších nástrojů, hodí se Vám FlexiMail. Chcete-li profesionální nástroj, propojený s kalendářem, databázemi kontaktů a dalšími kolaborativními funkcionalitami, zvolte Microsoft Exchange Online.

Potřebuji externího e‑mailového klienta (Outlook, Thunderbird, Mac…) pro využití e‑mailových služeb?

Ne, nepotřebujete. Ať už zvolíte FlexiMail nebo Microsoft Exchange Online, budete mít k dispozici i webového klienta pro přístup z internetového prohlížeče.

Jak mohu posílat hromadné e‑maily?

U FlexiMailu můžete posílat hromadné e‑maily stejně jako v jiných poštovních aplikacích – tedy do políček pro Příjemce vložit až 100 e‑mailových adres.

Jak navýšit prostor pro web či e‑mail?

Prostor pro svůj web a e‑maily pohodlně navýšíte přes klientskou administraci.

Zajímá vás ještě něco?

Obraťte se na nás. Ozveme se nejpozději do 24 hodin.

icon
V České republice
+420 603 111 111

Pondělí - pátek: 7:00 - 22:00
Víkendy: 8:00 - 18:00

icon
Na Slovensku
+421 2 581 010 62

Pondělí - pátek: 7:00 - 22:00
Víkendy: 8:00 - 18:00

icon
Na e-mailu
helpdesk@webglobe.cz

Odpovídáme vám do 24 hodin

Vstupte do světa domén

Každý správný web potřebuje doménu a kvalitní webhosting. Buďte online s námi.

Zajímají vás další témata?

V naší poradně toho naleznete přehledně rozstříděné informace z různých odvětví.

Přejít do poradny