Obecné návody k e-mailům

Blokování přijaté pošty antivirem ESET

Jak se vyhnout blokování pošty antivirovým programem?

Co je AUTH-INFO kód (Auth ID) a kde ho najít?

V tomto článku si vysvětlíme, co je AUTH-INFO kód (Auth ID) a kde a jak jej můžete pro svou doménu získat.

Co nabízí e‑mailové schránky od Webglobe?

E-mailové schránky Webglobe nabízí veškeré funkcionality pro práci s e‑mailem, webového klienta i podporu všech poštovních klientů, zabezpečení i zálohování. Veškerou poštu si od minulého poskytovatele snadno převedete pomocí migračního nástroje v administraci. 

Jak migrovat e‑mailové schránky k Webglobe?

Migraci e‑mailových schránek, všech přijatých i odeslaných e‑mailů včetně příloh a adresářové struktury provedete pomocí migračního nástroje v klientské administraci Webglobe. 

Jak nastavit SPF záznamy?

SPF záznamy nastavíte přidáním TXT záznamu do DNS záznamů buď v klientské administraci Webglobe, nebo u registrátora domény. Podrobnosti najdete v našem návodu.

Jak navýšit prostor pro web či e‑mail?

Prostor pro svůj web a e‑maily pohodlně navýšíte přes klientskou administraci.

Jak přesměrovat e‑mailovou schránku na jinou adresu?

Přesměrování e‑mailové schránky na jinou adresu nastavíte v klientské administraci v sekci E‑mail volbou Přidat přesměrování.

Jak si založit e‑mailovou schránku?

Po zřízení služby si e‑mailovou schránku snadno založíte v klientské administraci Webglobe. Stačí jen přejít na E‑maily – vybrat požadovanou doménu – a v levém menu je volba E‑mailové schránky. Na této stránce si budete moci vytvořit novou emailovou schránku díky tlačítku Vytvořit novou schránku.

Jak změnit heslo k e‑mailové schránce?

Přihlaste se do administrace domény na adrese https://admin.webglobe.cz/

V levém menu přejděte do části E‑maily -> E‑mailové schránky a u schránky, jejíž heslo potřebujete změnit, klikněte na Upravit.

Jaké jsou výhody e‑mailu na vlastní doméně?

E-mail na vlastní doméně umožňuje okamžitě identifikovat odesílatele, posiluje brand domény a působí důvěryhodněji a profesionálněji než e‑maily z free-mailových účtů typu @gmail.com.

MX a SPF záznamy pro e‑mailové schránky Webglobe

Chcete-li naše e‑mailové služby používat na doméně registrované u jiné společnosti, je třeba u ní nastavit nové MX záznamy. To samé platí i pro případy, kdy své služby převádíte od jiného poskytovatele k nám. Zde najdete parametry MX záznamů pro Webglobe.

Parametry pro nastavení poštovního klienta

Schránky lze prostřednictvím protokolů IMAP, SMTP a POP3 jednoduše propojit s jakoukoli klientskou aplikací. Všechny kanály je samozřejmě možné využívat i v zabezpečené podobě. 

Potřebuji externího e‑mailového klienta (Outlook, Thunderbird, Mac…) pro využití e‑mailových služeb?

Ne, nepotřebujete. Ať už zvolíte FlexiMail nebo Microsoft Exchange Online, budete mít k dispozici i webového klienta pro přístup z internetového prohlížeče.

Zajímá vás ještě něco?

Obraťte se na nás. Ozveme se nejpozději do 24 hodin.

icon
V České republice
+420 603 111 111

Pondělí - pátek: 7:00 - 22:00
Víkendy: 8:00 - 18:00

icon
Na Slovensku
+421 2 581 010 62

Pondělí - pátek: 7:00 - 22:00
Víkendy: 8:00 - 18:00

icon
Na e-mailu
info@webglobe.cz

Odpovídáme vám do 24 hodin

Vstupte do světa domén

Každý správný web potřebuje doménu a kvalitní webhosting. Buďte online s námi.

Zajímají vás další témata?

V naší poradně toho naleznete přehledně rozstříděné informace z různých odvětví.

Přejít do poradny