Ikona osoby

Zákaznický účet

Reseller – API

Možnost napojení přes API.  Chcete si naše služby propojit se svým vlastním systémem? Nabízíme plně dokumentované API, díky kterému můžete snadno automatizovat procesy a integrovat naše řešení do vašich aplikací. Dokumentaci najdete zde: https://api.webglobe.com/ 

Reseller – Fakturace

U Webglobe máte několik možností jak služby u nás hradit. Standardně po aktivaci účtu máte nastavenu platbu na výzvu. To znamená, že vám systém vygeneruje před expirací výzvu k platbě a po její úhradě vám zašleme daňový doklad. Možnosti financování - domény: Výzva k platbě - máte-li zapnutou autofakturaci, pak vám systém včas před expirací vygeneruje výzvu k úhr...

Fakturace našich služeb

SLUŽBY A FAKTURACE Služby, které vám naše společnost poskytuje, jsou ze zákona klasifikovány jako elektronické časové služby. V souladu s obecnou obchodní praxí se fakturace těchto služeb provádí předem, a to prostřednictvím předfaktur (zálohových faktur), a po jejich zaplacení je vám vystavena faktura (daňový doklad). Způsob fakturace služeb předem je zaveden u všech společno...

Přihlašovací účty v Admin rozhraní

Potřebujete změnit heslo ke svému přihlašovacímu účtu pro domény? Aktivovat si dvoufaktorovou ochranu pro lepší zabezpečení vašich údajů? Nebo jste si najali programátora na webové stránky a potřebujete mu dát přihlašovací údaje, aby mohl nahrát data na vaši doménu? V tomto článku si projdeme základní funkce v sekci Můj účet – Přihlašovací účty a také poradíme, co dělat, pokud se boj...

Změny na fakturačních dokladech

Obdrželi jste výzvu k platbě a chcete služby zrušit, nebo jen některé z nich? Případně opravit údaje na výzvě? Zde najdete vše na jednom místě . Jak se dostanu do zákaznického účtu? K úpravám budete potřebovat přístup do zákaznického účtu -  WebglobeAdmin. Pokud jste ztratili přihlašovací údaje, použij...