Zákaznický účet
Reseller – API
Možnost napojení přes API.
Chcete si naše služby propojit se svým vlastním systémem? Nabízíme plně dokumentované API, díky kterému můžete snadno automatizovat procesy a integrovat naše řešení do vašich aplikací.
Dokumentaci najdete zde: https://api.webglobe.com/
Reseller – Fakturace
U Webglobe máte několik možností jak služby u nás hradit. Standardně po aktivaci účtu máte nastavenu platbu na výzvu. To znamená, že vám systém vygeneruje před expirací výzvu k platbě a po její úhradě vám zašleme daňový doklad.
Možnosti financování - domény:
Výzva k platbě - máte-li zapnutou autofakturaci, pak vám systém včas před expirací vygeneruje výzvu k úhr...
Reseller – Partnerská sekce – Zákazníci
Pokud máte u nás zapnutou službu Reseller, pak automaticky v administraci uvidíte také volbu Partnerské sekce.
V této sekci Zákazníci si můžete vést vlastní evidenci v...
Automatické platby: Chytřejší způsob, jak platit za své služby
Zapomněli jste někdy zaplatit doménu nebo hosting včas? Nejste sami. Každý měsíc řešíme případy, kdy služby expirují jen kvůli zapomenuté faktuře. A přitom existuje jednoduchý způsob, jak tomu předejít.
Jak si u Webglobe založit zákaznický účet
https://youtu.be/39KsXNlcKus?si=3zRL6GgICzQWdU0s
Fakturace našich služeb
SLUŽBY A FAKTURACE
Služby, které vám naše společnost poskytuje, jsou ze zákona klasifikovány jako elektronické časové služby. V souladu s obecnou obchodní praxí se fakturace těchto služeb provádí předem, a to prostřednictvím předfaktur (zálohových faktur), a po jejich zaplacení je vám vystavena faktura (daňový doklad). Způsob fakturace služeb předem je zaveden u všech společno...
Přihlašovací účty v Admin rozhraní
Potřebujete změnit heslo ke svému přihlašovacímu účtu pro domény? Aktivovat si dvoufaktorovou ochranu pro lepší zabezpečení vašich údajů? Nebo jste si najali programátora na webové stránky a potřebujete mu dát přihlašovací údaje, aby mohl nahrát data na vaši doménu?
V tomto článku si projdeme základní funkce v sekci Můj účet – Přihlašovací účty a také poradíme, co dělat, pokud se boj...
Změny na fakturačních dokladech
Obdrželi jste výzvu k platbě a chcete služby zrušit, nebo jen některé z nich? Případně opravit údaje na výzvě? Zde najdete vše na jednom místě .
Jak se dostanu do zákaznického účtu?
K úpravám budete potřebovat přístup do zákaznického účtu - WebglobeAdmin. Pokud jste ztratili přihlašovací údaje, použij...
Změna hesla pro WebAdmin
Potřebujete změnit heslo do svého WebAdminu (Webglobe administrace)?
Klikněte v horním menu na Můj účet a v levé části vyberte v záložce Profil kategorii Správa přihlášení. Změnu hesla najdete v první záložce.