Nastavení poštovních klientů

Jak přidat e‑mailovou schránku do Outlooku?

E-mailovou schránku Webglobe snadno přidáte přímo v rozhraní poštovního klienta Outlook, v němž se přihlásíte svým účtem s nově zakoupenou licencí (schránkou). Můžete postupovat podle našeho návodu.

Jaké parametry použít pro nastavení poštovního klienta (Outlook aj.)?

Schránky lze prostřednictvím protokolů IMAP, SMTP a POP3 jednoduše propojit s jakoukoli klientskou aplikací. Všechny kanály je samozřejmě možné využívat i v zabezpečené podobě. Překontrolujte si správnost zadaných parametrů dle článku v naší nápovědě, pokud si nevíte rady, pak kontaktujte zákaznickou podporu. 

Nemám/nechci využívat klienta Outlook, jsou nějaké alternativy?

Ano, například poštovní klienti pro iPhone/iPad či Mozilla Thunderbird. Ti ovšem vyžadují samostatné nastavení. Přislušné návody naleznete zde.

Zajímá vás ještě něco?

Obraťte se na nás. Ozveme se nejpozději do 24 hodin.

icon
V České republice
+420 603 111 111

Pondělí - pátek: 7:00 - 22:00
Víkendy: 8:00 - 18:00

icon
Na Slovensku
+421 2 581 010 62

Pondělí - pátek: 7:00 - 22:00
Víkendy: 8:00 - 18:00

icon
Na e-mailu
helpdesk@webglobe.cz

Odpovídáme vám do 24 hodin

Vstupte do světa domén

Každý správný web potřebuje doménu a kvalitní webhosting. Buďte online s námi.

Zajímají vás další témata?

V naší poradně toho naleznete přehledně rozstříděné informace z různých odvětví.

Přejít do poradny