Marketing a prodej
Co je UGC
UGC, neboli User-Generated Content, označuje jakýkoliv obsah vytvořený uživateli, nikoliv značkou nebo agenturou. ...
Co je search intent
Search intent označuje záměr, se kterým uživatel zadává dotaz do vyhledávače. Jinými slovy: co přesně chce člověk najít nebo udělat, když hledá určitý výraz.
Co je ROAS
ROAS je zkratka pro Return on Ad Spend – tedy návratnost investice do reklamy. Ukazuje, kolik korun (nebo jiné měny) firma vydělá za každou investovanou korunu do reklamní kampaně.
Co je retence zákazníků
Retence zákazníků označuje schopnost firmy udržet své stávající zákazníky tak, aby se vraceli a opakovaně využívali její produkty nebo služby.
Co je retargeting
Retargeting je specifická forma online reklamy, která slouží k opětovnému oslovení uživatelů, kteří v minulosti navštívili váš web, ale nedokončili požadovanou akci. Na základě chování návštěvníka (např. zobrazená stránka nebo produkt) mu systém znovu zobrazí reklamu – tentokrát personalizovanou a přesně zacílenou.
Co je Quality Score
Quality Score – skóre kvality – je metrika používaná v systémech pro PPC reklamu (např. Google Ads
Co je remarketing
Remarketing je digitální marketingová technika, která umožňuje znovu oslovit uživatele, kteří již navštívili váš web nebo použili vaši aplikaci, ale neuskutečnili požadovanou akci (např. nákup, registraci nebo odeslání formuláře).
Opt-out
Opt-out označuje způsob odhlášení uživatele z marketingové komunikace, zpracování osobních údajů nebo jiného typu služeb, do kterých byl dříve automaticky nebo výslovně zařazen.
...
Co je lead scoring
Lead scoring je metoda hodnocení kvality a připravenosti potenciálních zákazníků (leadů) na základě jejich chování, charakteristik a interakcí s firmou. Každému leadu se přiřazuje číselné skóre, které pom...