Marketing a prodej

Co je UGC

UGC, neboli User-Generated Content, označuje jakýkoliv obsah vytvořený uživateli, nikoliv značkou nebo agenturou. ...

Co je search intent

Search intent označuje záměr, se kterým uživatel zadává dotaz do vyhledávače. Jinými slovy: co přesně chce člověk najít nebo udělat, když hledá určitý výraz.  

Co je ROAS

ROAS je zkratka pro Return on Ad Spend – tedy návratnost investice do reklamy. Ukazuje, kolik korun (nebo jiné měny) firma vydělá za každou investovanou korunu do reklamní kampaně.

Co je retargeting

Retargeting je specifická forma online reklamy, která slouží k opětovnému oslovení uživatelů, kteří v minulosti navštívili váš web, ale nedokončili požadovanou akci. Na základě chování návštěvníka (např. zobrazená stránka nebo produkt) mu systém znovu zobrazí reklamu – tentokrát personalizovanou a přesně zacílenou.

Co je remarketing

Remarketing je digitální marketingová technika, která umožňuje znovu oslovit uživatele, kteří již navštívili váš web nebo použili vaši aplikaci, ale neuskutečnili požadovanou akci (např. nákup, registraci nebo odeslání formuláře). 

Opt-out

Opt-out označuje způsob odhlášení uživatele z marketingové komunikace, zpracování osobních údajů nebo jiného typu služeb, do kterých byl dříve automaticky nebo výslovně zařazen.   ...

Co je lead scoring

Lead scoring je metoda hodnocení kvality a připravenosti potenciálních zákazníků (leadů) na základě jejich chování, charakteristik a interakcí s firmou. Každému leadu se přiřazuje číselné skóre, které pom...