Změny na doméně
Změna hesla uživatele
Znáte své uživatelské jméno, ale zapomněli jste heslo a potřebujete ho resetovat?
Pokud jste od správce získali oprávnění k resetování hesla, přejděte na adresu https://passwordreset.microsoftonline.com. Pokud oprávnění ke změně hesla nemáte, obraťte se na správce.
Znáte své heslo, ale chcete ho změnit?
Základní práce s kalendářem
Váš kalendář je integrovaný s e‑maily, kontakty a dalšími funkcemi aplikace Outlook na webu. V Možnostech kalendáře můžete změnit výchozí vzhled a další nastavení Vašeho kalendáře.
Přejděte na Možnosti Vašeho kalendáře, kde si můžete změnit nastavení kalendáře, například celkového vzhledu, připomínek nebo třeba počasí.
Přihlaste se k Outlook na webu
Vytvoření podpisu
Váš e‑mailový podpis je velice důležitým prvkem, je to Vaše elektronická vizitka. Správným podpisem můžete skvěle zacílit na Vaše klienty, zákazníky nebo kolegy a šířit tak povědomí o sobě, o svých službách nebo aktivitách. Je vhodný i ke komunikaci, pokud jste například uchazečem o práci.
Svůj emailový podpis přidáte po přihlášení https://login.m...
Změna plátce domény (hostingu)
Změna plátce/správce je proces v systému, který převede doménu (hosting) na jiný zákaznický účet. Z nového účtu bude možné službu fakturovat a spravovat, tedy například i editovat její DNS záznamy (pokud má doména nastaveny DNS Webglobe).
Autorizace změny:
Autorizovaným požadavkem – z účtu současného plátce služby
Emailem
Změna vlastníka domény
Formulář podepíše osoba oprávněná jednat za původního i nového vlastníka.
Možnosti autorizace:
Pozemní poštou:
Žádost vytiskněte a potvrďte úředně ověřenými podpisy obou majitelů. V tomto případě je potřeba doručit originál žádosti na adresu:
Webglobe s.r.o,
Pobřežní 620/3
186 00 Praha 8
...
Změna nameserverů ostatních domén
Změnou nameserverů převedete správu DNS domén k jinému poskytovateli. Pokud tedy například nastavíte naše nameservery, převedete správu DNS k nám. Pokud nastavíte nameservery jinam, budete mít správu DNS mimo nás a jakékoliv změny v zónovém souboru v naší administraci se tedy již neprojeví!
Převedením správy se nepřevádí DNS záznamy od původního poskytovatele! Je tedy potřeba si je nastavit ...
Jak změnit kontakty u domény?
Kontaktní údaje majitele či administrativního kontaktu domény můžete změnit v klientské administraci.
Vytvoření nového registračního kontaktu
V sekci administrace Můj účet > Registrační kontakty můžete vytvořit nový kontakt pro použití jako registrační či administrativní kontakt u konkrétní domény.
Behěm tvorby kontaktu máte možnost volby, jaké údaje kontaktu budou veřejně přístupné v registru údajů a domén (whois).
Nejprve si zvolte koncovku, pro kterou chcete kontakt založit, například cz pro kontakt u českých domén.
Změna údajů u kontaktu v registru domén
Změnou můžete provést opravu kontaktních ůdajů, které jsou navázány na doménu a to buďto jako vlastník nebo administrativní kontakt.