Změny na doméně

Změna hesla uživatele

Znáte své uživatelské jméno, ale zapomněli jste heslo a potřebujete ho resetovat? Pokud jste od správce získali oprávnění k resetování hesla, přejděte na adresu https://passwordreset.microsoftonline.com. Pokud oprávnění ke změně hesla nemáte, obraťte se na správce. Znáte své heslo, ale chcete ho změnit?

Základní práce s kalendářem

Váš kalendář je integrovaný s e‑maily, kontakty a dalšími funkcemi aplikace Outlook na webu. V Možnostech kalendáře můžete změnit výchozí vzhled a další nastavení Vašeho kalendáře. Přejděte na Možnosti Vašeho kalendáře, kde si můžete změnit nastavení kalendáře, například celkového vzhledu, připomínek nebo třeba počasí. Přihlaste se k Outlook na webu 

Vytvoření podpisu

Váš e‑mailový podpis je velice důležitým prvkem, je to Vaše elektronická vizitka. Správným podpisem můžete skvěle zacílit na Vaše klienty, zákazníky nebo kolegy a šířit tak povědomí o sobě, o svých službách nebo aktivitách. Je vhodný i ke komunikaci, pokud jste například uchazečem o práci. Svůj emailový podpis přidáte po přihlášení https://login.m...

Změna plátce domény (hostingu)

Změna plátce/správce je proces v systému, který převede doménu (hosting) na jiný zákaznický účet. Z nového účtu bude možné službu fakturovat a spravovat, tedy například i editovat její DNS záznamy (pokud má doména nastaveny DNS Webglobe). Autorizace změny:  Autorizovaným požadavkem – z účtu současného plátce služby Emailem

Změna vlastníka domény

Formulář podepíše osoba oprávněná jednat za původního i nového vlastníka. Možnosti autorizace: Pozemní poštou: Žádost vytiskněte a potvrďte úředně ověřenými podpisy obou majitelů. V tomto případě je potřeba doručit originál žádosti na adresu: Webglobe s.r.o, Pobřežní 620/3 186 00 Praha 8 ...

Změna nameserverů ostatních domén

Změnou nameserverů převedete správu DNS domén k jinému poskytovateli. Pokud tedy například nastavíte naše nameservery, převedete správu DNS k nám. Pokud nastavíte nameservery jinam, budete mít správu DNS mimo nás a jakékoliv změny v zónovém souboru v naší administraci se tedy již neprojeví! Převedením správy se nepřevádí DNS záznamy od původního poskytovatele! Je tedy potřeba si je nastavit ...

Vytvoření nového registračního kontaktu

V sekci administrace Můj účet > Registrační kontakty můžete vytvořit nový kontakt pro použití jako registrační či administrativní kontakt u konkrétní domény. Behěm tvorby kontaktu máte možnost volby, jaké údaje kontaktu budou veřejně přístupné v registru údajů a domén (whois). Nejprve si zvolte koncovku, pro kterou chcete kontakt založit, například cz pro kontakt u českých domén.