Změny na doméně

Základní práce s kalendářem

Váš kalendář je integrovaný s e‑maily, kontakty a dalšími funkcemi aplikace Outlook na webu. V Možnostech kalendáře můžete změnit výchozí vzhled a další nastavení Vašeho kalendáře. Přejděte na Možnosti Vašeho kalendáře, kde si můžete změnit nastavení kalendáře, například celkového vzhledu, připomínek nebo třeba počasí. Přihlaste se k Outlook na webu 

Změna hesla uživatele

Znáte své uživatelské jméno, ale zapomněli jste heslo a potřebujete ho resetovat? Pokud jste od správce získali oprávnění k resetování hesla, přejděte na adresu https://passwordreset.microsoftonline.com. Pokud oprávnění ke změně hesla nemáte, obraťte se na správce. Znáte své heslo, ale chcete ho změnit?

Vytvoření podpisu

Váš e‑mailový podpis je velice důležitým prvkem, je to Vaše elektronická vizitka. Správným podpisem můžete skvěle zacílit na Vaše klienty, zákazníky nebo kolegy a šířit tak povědomí o sobě, o svých službách nebo aktivitách. Je vhodný i ke komunikaci, pokud jste například uchazečem o práci. Svůj emailový podpis přidáte po přihlášení https://login.m...

Změna plátce domény (hostingu)

Změna plátce/správce je proces v systému, který převede doménu (hosting) na jiný zákaznický účet. Z nového účtu bude možné službu fakturovat a spravovat, tedy například i editovat její DNS záznamy (pokud má doména nastaveny DNS Webglobe). Autorizace změny:  Autorizovaným požadavkem – z účtu současného plátce služby Emailem

Změna vlastníka domény

Formulář podepíše osoba oprávněná jednat za původního i nového vlastníka. Možnosti autorizace: Pozemní poštou: Žádost vytiskněte a potvrďte úředně ověřenými podpisy obou majitelů. V tomto případě je potřeba doručit originál žádosti na adresu: Webglobe s.r.o, Pobřežní 620/3 186 00 Praha 8 ...

Změna nameserverů ostatních domén

Změnou nameserverů převedete správu DNS domén k jinému poskytovateli. Pokud tedy například nastavíte naše nameservery, převedete správu DNS k nám. Pokud nastavíte nameservery jinam, budete mít správu DNS mimo nás a jakékoliv změny v zónovém souboru v naší administraci se tedy již neprojeví! Převedením správy se nepřevádí DNS záznamy od původního poskytovatele! Je tedy potřeba si je nastavit ...

Vytvoření nového registračního kontaktu

V sekci administrace Můj účet > Registrační kontakty můžete vytvořit nový kontakt pro použití jako registrační či administrativní kontakt u konkrétní domény. Behěm tvorby kontaktu máte možnost volby, jaké údaje kontaktu budou veřejně přístupné v registru údajů a domén (whois). Nejprve si zvolte koncovku, pro kterou chcete kontakt založit, například cz pro kontakt u českých domén.