Fakturace
Přehled faktur
Všechny své faktury můžete sledovat pod Webglobe Admin po kliknutí na Fakturace v horním menu. Vlevo si vyberete Faktury a Kredit.
Faktury
V záložce Faktury pak naleznete všechny vám vystavené faktury, dobropisy, ale i výzvy k platbě.
Sběrná fakturace domén
Službu sběrné fakturace domén nabízíme v rámci Reseller programu. Všechny služby domén, tedy registrace, prodloužení, transfery proběhnou automaticky ihned a budou se následně fakturovat zpětně na začátku následujícího měsíce a to na 1 faktuře.
Nastavení fakturačních a kontaktních údajů
Fakturační a kontaktní údaje můžete změnit v aplikaci Webglobe Admin po přihlášení na adrese https://admin.webglobe.cz. Pak stačí kliknout na položku Profil v horním menu.
Automatické platby z kreditu
Funkci automatických plateb z kreditu můžete využít pro pohodlnější úhrady za služby u Webglobe, s.r.o.
Funkci si aktivujete ve svém zákaznickém účtu buďto v sekci Fakturace – Přehled služeb (u požadované domény si zakliknete volbu Uhradit z kreditu) nebo v kart...
Chybně zaslaná platba – chybný variabilní symbol nebo částka
Platbou se špatně zadaným VS ani částkou nedojde k automatickému zpracování objednávky.
Každá objednávka má jedinečný variabilní symbol. Platbou pod jiným nebo špatně zadaným VS tedy nedojde ke spárování platby s objednávkou.
Provedete-li platbu s chybným variabilním symbolem, kontaktujte neprodleně fakturační oddělení e‑mailem na adrese fakturace@we...
Daňový doklad
Daňový doklad obdržíte na základě přijaté platby na náš účet.
Daňový doklad není potvrzením skutečného provedení služby. O úspěšném či neúspěšném vyřízení objednávky jste tedy následně informováni dalším emailem.
(například v případě pozdního zaplacení prodloužení domény, která již následně prodloužit nelze vám sice přijde daňový doklad, ale následně email o neúspěšném vyřízení objedn...
Sloučení a rozdělení vystavených faktur
Potřebujete přidat nebo odebrat službu z výzvy k platbě? Prostřednictvím administrace máte možnost úpravy fakturovaných služeb dle vlastní potřeby. Službu můžete jednoduše z výzvy odstranit a nebo naopak více výzev sloučit.
Po přihlášení do administrace kliknete na část Fakturace. V části Faktury a kredit, uvidíte seznam vys...
Přechod z testovacího režimu na aktivní režim
Cítíte, že už je čas začít posílat na ostro? V tomto článku si ukážeme, jak ukončit testovací režim Mail Klerk a přejít na režim aktivní.
Změna fakturačních údajů
Prostřednictvím Administrace můžete kdykoliv snadno změnit svoje fakturační údaje a to vytvořením Fakturačního profilu. Tento profil je možné vytvořit pro každou službu/doménu samostatně, případně rozdělit jednotlivé služby na různé faktury pod různými subjekty.
https://youtu.be/6pzCuVp59AQ?si=Q1QG_TxfKurR_s62
Po přihlášení do admin rozhraní stačí najít sekci Fakturace – Fakturačn...