Změna fakturačních údajů

Prostřednictvím Administrace můžete kdykoliv snadno změnit svoje fakturační údaje a to vytvořením Fakturačního profilu. Tento profil je možné vytvořit pro každou službu/doménu samostatně, případně rozdělit jednotlivé služby na různé faktury pod různými subjekty.

Po přihlášení do admin rozhraní stačí najít sekci Fakturace – Fakturační profily. V této části lze vytvořit nový profil.

Po vyplnění všech údajů je potřebné údaje potvrdit přes tlačítko Uložit.

Po uložení uvidíte vpravo dole sekci Seznam přiřazených domén kde zvolíte, které domény si přejete přidat ke konkrétnímu fakturačnímu profilu.

 

Změna údajů na výzvě k platbě

Máte vystavenou výzvu k platbě a nejsou tam správné fakturační údaje? Ukážeme si jak je můžete jednoduše změnit.

V administraci v části Fakturace si kliknete na Faktury a kredit. Vyberete si konkrétní výzvu k platbě, kterou potřebujete upravit kliknutím na Číslo faktury. 

 

Zobrazí se nám možnost platby s nabídkou na změnu údajů. Kliknete si na tlačítko Změna údajů. Dostanete se do části, kde si můžete vybrat z těchto možností:

  1. změna údajů na výzvě podle aktuálních fakturačních údajů
  2. vybrat si z existujících fakturačních profilů
  3. vytvořit a použít nový fakturační profil pro tuto výzvu k platbě

Výše jsme si ukázali jak se vytvoří nový fakturační profil, tak si vyberete možnost číslo 2. Zobrazí se vám okno, kde si následně můžete zvolit, který konkrétní profil použijete. Vyberete si ho kliknutím a potvrdíte to zeleným tlačítkem Provést změnu údajů. Výzva k platbě byla opravená a je dostupná k úhradě. 

Jakmile se vrátíte zpět do části Faktury a kredit, můžete si výzvu k platbě stáhnout přes tlačítko PDF. Ostré daňové doklady tímto způsobem nelze opravit. Také pokud služba není dlouhodobě uhrazena a je v systému ve stavu na zrušení. V tomto případě se prosím obraťte na zákaznickou podporu.

 

Poslední aktualizace: