Nápověda Slovníček pojmů

Slovníček pojmů

Co je downsell

Downsell je prodejní strategie, při které je zákazníkovi nabídnuta levnější alternativa produktu nebo služby, pokud odmítl původní (dražší) nabídku. 

Co je cross-sell

Cross-sell (česky křížový prodej) je marketingová strategie, při které se zákazníkovi nabízí doplňkové produkty nebo služby související s tím, co si právě kupuje nebo již koupil. 

Co je perex

Perex (česky také úvodník nebo úvodní odstavec) je krátký souhrn na začátku článku, který uvádí čtenáře do tématu a má za cíl ho zaujmout.   Obvykle se zobrazu...

Co je B2C model

Zkratka B2C označuje obchodní model Business to Consumer, tedy vztah mezi firmou a koncovým zákazníkem. V B2C modelu firma prodává své produkty n...

Co je GDPR

GDPR je zkratka pro General Data Protection Regulation, tedy obecné nařízení o ochraně osobních údajů. Toto nařízení bylo přijato Evropskou unií a vstoupilo v platnost 25. května 2018. Jeho cílem je chránit práva jednotlivců v souvislosti se zpracováním jejich osobních údajů a sjednotit pravidl...

Co je linkbuilding

Linkbuilding je proces získávání zpětných odkazů z jiných webových stránek na váš vlastní web. Tyto odkazy (tzv. backlinky) jsou důležitým signálem pro vyhledávače, které je vnímají jako projev důvěry a relevance. 

Co je konverze

Konverze označuje okamžik, kdy návštěvník webu vykoná akci, kterou jste si stanovili jako cíl.   Může to být nákup produktu, odeslání kontaktního formul...

Co je CTR

CTR (Click-Through Rate, česky míra prokliku) je metrika, která udává, kolik lidí kliklo na odkaz ve srovnání s tím, kolik lidí ho vidělo. Vyjadřuje se v procentech a používá se n...