Rozdíl mezi hromadným a notifikačním (stavovým) e‑mailem

Existuje mnoho druhů e‑mailů. Zde si představíme dva, které se nejčastěji přes naši službu Mail Klerk posílají, a vysvětlíme, jak s nimi Mail Klerk zachází.

Hromadné e‑maily

Hromadné e‑maily jsou, už podle svého názvu, posílané najednou.

Mail Klerk posílá hromadné e‑maily přes náš SMTP server. Zde jsou zařazovány do jednotlivých front a rozesílány podle interního nastavení serveru, zaručujícího maximální doručitelnost.

Notifikační (stavové) e‑maily

Notifikační (stavové) e‑maily se nejčastěji používají pro rozesílání faktur, potvrzení objednávek, přístupových hesel apod.

Stavové e‑maily jsou posílány přes samostatný server a oddělený rozsah IP adres. Díky tomu nejsou zdržovány frontou e‑mailů na sdíleném serveru určeném pro rozesílání hromadné pošty.

U těchto e‑mailů dostáváte zpětnou vazbu o času doručení e‑mailu na server adresáta.

Jedná se o doplňkovou službu s paušální měsíční platbou. Rozesílání stavových e‑mailů je umožněno pouze ověřeným zákazníkům. Nelze je rozesílat přes webové rozhraní, pouze přímo přes SMTP server.

Budete-li chtít odesílat stavové e‑maily, je nutné poslat dotaz na adresu info@webglobe.cz (službu vám zpřístupníme).

Poslední aktualizace: