Nastavení filtrů Webmailu
Webmail najdete na adrese https://webmail.webglobe.cz/
Náhled administrace

Filtr s přesměrováním emailu na jinou adresu
Pokud potřebujete přesměrovat všechny emaily na jinou adresu, pak k tomuto nepoužívejte nastavení filtrů. Všechny emaily přesměrujete v sekci Nastavení e-mail účtů -> Other setting

Pokud však potřebujete přesměrovat jen část emailu, například podle předmětu, nebo emailu odesílatele, pak to nastavíte pomocí Filtrů takto:

Pozor
Z důvodu SPF ochrany však bude nutné pro správné fungování dát vaši doménu do whitelistu
- pokud přesměrováváte email v rámci své domény – pak si vlastní doménu přidejte přes administraci do Whitelistu (pod službou Email – Nastavení e-mailů – Whitelist/Blacklist)
- pokud však si přejete přesměrování na jinou doménu – pak je rovněž nutné si do whitelistu u postkytovatele vložit vaší doménu
Vytvoření sady filtrů
1. V Nastavení > Filtry přidejme nový filtr kliknutím na tlačítko Vytvořit
.
2. Uložíme filtr s novým názvem.

Logické porovnání
Pokud je třeba nastavit více podmínek pro jedno pravidlo, může se hodit i logické porovnávání.
Proto Webmail umožňuje nastavit filtr tak, aby zároveň prošly všechny podmínky (AND), alespoň jedna (OR), nebo všechny zprávy bez ohledu na podmínky.

Odpověď v nepřítomnosti
Použijte volbu Mimo-kancelář, kterou najdete v menu v Nastavení, hned pod volbou Filtry.


Nepoužívejte filtr k přesměrování všech zpráv na jinou emailovou adresu. V tomto případě nastavte prosím přesměrování přes vaší administraci v sekci Emaily -> Emailové schránky -> Upravit u schránky, kterou potřebujete přesměrovat.