Jak přesměrovat e‑mailovou schránku na jinou adresu?

Touto funkcí si můžete přeposílat emaily na zcela jinou, libovolnou adresu a to buďto pouze jako kopii nebo přímo – email tedy bude pouze v cílové schránce, na kterou přesměrování provedete.


Přesměrování e‑mailové schránky na jinou adresu nastavíte v klientské administraci v sekci E‑mail volbou Přidat přesměrování.



Následně se již zadává název konkrétní schránky a v poli 'Přeposlat na email' vložíte cílovou emailovou adresu.


Takto je nastavené přeposílání i s uloženou kopií emailu v původní schránce.


Přesměrovat zprávy lze na více emailových adres.



Druhá možnost přesměrování je pak pomocí filtrů po přihlášení do konkrétní schránky na https://webmail.webglobe.cz

Zde v Nastavení – Filtry – znak + ve sloupci Filtry se otevře nastavení, kde zaškrtnete 'Všechny zprávy' a z roletky volíte buď 'Přeposlat zprávu na' (bez kopie) či 'Odeslat kopii zprávy na' (s kopií) a nastavíte cílovou schránku.


Další možností jak zprávy z existující schránky přesměrovat je nastavit propojení přímo u vaší free emailové schránky, například na Gmailu. Stačí nastavit propojení s účtem (existující email a heslo) se serverem mailproxy.webglobe.cz.

Sdílejte článek

Vstupte do světa domén

Každý správný web potřebuje doménu a kvalitní webhosting. Buďte online s námi.