Touto funkcí si můžete přeposílat emaily na zcela jinou, libovolnou adresu a to buďto pouze jako kopii nebo přímo – email tedy bude pouze v cílové schránce, na kterou přesměrování provedete.
Přesměrování e‑mailové schránky na jinou adresu nastavíte v klientské administraci v sekci E‑mail volbou Přidat přesměrování.
Následně se již zadává název konkrétní schránky a v poli 'Přeposlat na email' vložíte cílovou emailovou adresu.
Takto je nastavené přeposílání i s uloženou kopií emailu v původní schránce.
Přesměrovat zprávy lze na více emailových adres.
Druhá možnost přesměrování je pak pomocí filtrů po přihlášení do konkrétní schránky na https://webmail.webglobe.cz
Zde v Nastavení – Filtry – znak + ve sloupci Filtry se otevře nastavení, kde zaškrtnete 'Všechny zprávy' a z roletky volíte buď 'Přeposlat zprávu na' (bez kopie) či 'Odeslat kopii zprávy na' (s kopií) a nastavíte cílovou schránku.
Další možností jak zprávy z existující schránky přesměrovat je nastavit propojení přímo u vaší free emailové schránky, například na Gmailu. Stačí nastavit propojení s účtem (existující email a heslo) se serverem mailproxy.webglobe.cz.
Sdílejte článek
Každý správný web potřebuje doménu a kvalitní webhosting. Buďte online s námi.