Rozesílka

Problémy s doručováním e‑mailů přes Mail Klerk

Co dělat, když e‑maily nedochází adresátům do příchozí pošty nebo padají do složky SPAM a hromadné?

Nastavení hlavičky e‑mailu v poštovním klientovi Mozilla Thunderbird

Využíváte-li pro rozesílání e‑mailů poštovního klienta Mozilla Thunderbird, nastavte si hlavičku kampaně. Díky tomu budete v Mail Klerk moci sledovat statistiky jednotlivých kampaní.

Statistiky rozesílače

Statistiky vám dávají přehled o tom, jak si vede vaše rozesílka mezi adresáty. Údaje jako míra otevření nebo odhlášení vám pomohou lépe plánovat obsah vašich příštích e‑mailů. 

Status kampaně a rozesílání

Po kliknutí na tlačítko Odeslat mailing vaše kampaň prochází několika stavy. V tomto článku se podíváme na všechny 3 statusy, které se v detailu vaší rozesílky mohou objevit.

Zajímá vás ještě něco?

Obraťte se na nás. Ozveme se nejpozději do 24 hodin.

icon
V České republice
+420 603 111 111

Pondělí - pátek: 7:00 - 22:00
Víkendy: 8:00 - 18:00

icon
Na Slovensku
+421 2 581 010 62

Pondělí - pátek: 7:00 - 22:00
Víkendy: 8:00 - 18:00

icon
Na e-mailu
info@webglobe.cz

Odpovídáme vám do 24 hodin

Vstupte do světa domén

Každý správný web potřebuje doménu a kvalitní webhosting. Buďte online s námi.

Zajímají vás další témata?

V naší poradně toho naleznete přehledně rozstříděné informace z různých odvětví.

Přejít do poradny