Když zveřejníte vícejazyčný web, budete se chtít ujistit, že se lidem zobrazuje správně v daném jazyce.
Značky Hreflang jsou malé prvky ve zdrojovém kódu stránky, které se používají k informování nástrojů vyhledávačů o stránkách, které mají podobný obsah, ale cílí na různé jazyky. Atribut hreflang (také označován jako rel="alternate" hreflang=" lang_code " informuje vyheldávací nástroje o tom, jaký jazyk na konkrétní stránce používáte.
Existují dva způsoby označení těchto stránek:
Například pokud vytvoříte německou verzi své domovské stránky v anglickém jazyce, označili byste ji jako "německou", která vloží hreflang = "de". Výsledkem je, že návštěvníkům s IP adresou v německy mluvící zemi se tato stránka zobrazuje v němčině místo v angličtině.
Hreflang může také označovat varianty jednoho jazyka. Můžete zvolit atribut hreflang anotací, které označují, ve které oblasti se obsah nachází, např. Německé hreflang = "de" versus švýcarské hreflang = "de-ch".
Google má průvodce osvědčenými postupy při používání značek hreflang, kterého si můžete prohlédnout zde.
Kód jazyka upravuje atribut lang značky <html> na stránce. Zde je postup, jak ho implementovat:
Sdílejte článek
Každý správný web potřebuje doménu a kvalitní webhosting. Buďte online s námi.