Až 80% slevy! Nenechte si ujít Black Friday. Vše pro web za zlomek ceny. 

Přidejte si do WebShopu Facebook pixel

Přidáním Facebook pixelu do svého e-shopu můžete sledovat chování návštěvníků a tvořit cílené kampaně. V tomto návodu vám ukážeme, jak vytvořit pixel a jak jej přidat do WebShopu.  Obsah článku: 
  1. Vytvořte Facebook pixel pro svou webstránku 
  2. Přidejte kód do své stránky ve WebShopu 
  3. Odešlete testovací traffic na svou stránku 

Krok 1 Vytvořte Facebook pixel pro svou webovou stránku

Začněte vytvořením Facebook pixelu. Můžete to udělat ze svého účtu na Facebooku ve Správci událostí na Facebooku. Pokud jste již pixel máte, pokračujte krokem 2. 
  1. Otevřete Správce událostí na Facebooku. 
  2. Klikněte na Začít v sekci Facebook pixel. 
  3. Zadejte název pixelu a URL adresu webové stránky, kde máte svůj obchod, a klikněte na Vytvořit. 
  4. V části Zdrojová data uvidíte název pixelu, který jste vytvořili. 
  5. Zkopírujte ID pixelu přímo pod názvem, je to řetězec čísel. 

Krok 2 Přidejte kód na svou stránku ve WebShopu 

Nyní je třeba přidat ID pixelu na svoji stránku ve WebShopu. 
  1. Otevřete WebShop a klikněte na ikonu menu v pravém horním rohu. 
  2. Klikněte na Nastavení. 
  3. V nabídce vlevo klikněte na Sledování. 
  4. Do pole Facebook Pixel vložte ID pixelu a klikněte na Hotovo. 
  5. Uložte změny a publikujte svou stránku. 

Krok 3 Odešlete na svou stránku testovací traffic 

Abyste se ujistili, že je vše správně nainstalováno, Facebook doporučuje odeslat testovací traffic.  
  1. Vraťte se do nastavení kódu Facebook Event Manager Pixel. 
  2. Přejděte ke kroku 4 a zadejte URL adresu svého e-shopu, například https://webglobe.cz/shop.html, a klikněte na Send Test Traffic. 
  3. Když se stav zobrazí jako Active, víte, že kód byl nainstalován správně. Upozorňujeme, že tento proces může trvat několik minut. 
Poslední aktualizace: