Jak zviditelnit web na internetu?

Web nejlépe zviditelníte pomocí optimalizace pro vyhledávače (SEO), identifikací klíčových slov a jejich využitím při vytváření obsahu webu.

Firmy často vytvoří novou webovou stránku, spustí ji a potom začnou přemýšlet, jak na ni přilákat návštěvníky. Jedním z nejlepších způsobů, jak generovat návštěvnost vašeho webu je SEO (Search Engine Optimization) – to je název procesu, díky kterému se vaše webové stránky dostanou na vyšší pozice na vyhledávačích, jako je například Google.

Před vytvořením webové stránky byste měli myslet na SEO, protože struktura vašeho webu je důležitým SEO faktorem. V tomto příspěvku vás provedeme SEO prvky, které byste měli brát v úvahu při plánování vašeho webu.

SEO optimalizovaná klíčová slova

Co jsou klíčová slova?

Klíčová slova jsou slova a fráze, které uživatelé internetu zadají do vyhledávacího pole vyhledávacích nástrojů jako Google a najdou tak, co hledají. Některá klíčová slova vyhledávají statisíce vyhledávání denně, zatímco jiné mohou vyhledávat pouze pár. Předtím, než začnete s tvorbou své webové stránky, je důležité promyslet si klíčová slova, pro které chcete optimalizovat své webové stránky.

Proč jsou klíčová slova důležitá?

Klíčová slova jsou důležité pro optimalizaci vyhledávače, protože pokud chcete na svých stránkách získat návštěvnost z vyhledávacích nástrojů, musíte na svých stránkách zobrazovat ty nejrelevantnější.

Jak zjistím, pro která klíčová slova mám optimalizovat?

Proveďte průzkum klíčových slov pomocí nástrojů, jako jsou Plánovač klíčových slov Google nebo Wordtracker, abyste zjistili, jaká klíčová slova jsou populární v průmyslu, na který cílíte. Pomocí těchto nástrojů budete moci vidět průměrný objem vyhledávání pro každé klíčové slovo a to, jak jsou tato klíčová slova konkurenceschopné.

Plán stránek vhodný pro SEO

Po provedení průzkumu klíčových slov byste měli mít seznam klíčových slov, pro které chcete optimalizovat své webové stránky.

Příklad: Jste květinářství se sídlem v San Francisku a máte web propagující váš obchod a popisující nabízené služby. Rozhodli jste se, že byste se chtěli zaměřit na:

 

  • donáška květin
  • květinářství San Francisco
  • svatební květiny
  • pohřební květiny
  • kytice květů

 

Dalším krokem je vytvoření plánu, ve kterém vyhradíte webovou stránku speciálně pro každé z klíčových slov, na které cílíte.

Vyhledávací nástroje mají tendenci dívat se na určité části vaší webové stránky, aby zjistili, jaká je hlavní téma stránky. Při plánování každé ze svých stránek nezapomeňte integrovat svá klíčová slova do každého z těchto míst:

 

  • Název stránky
  • Popis
  • Klíčová slova
  • hlavičky
  • V celém písemném obsahu
  • V textových odkazech

 

Názvy domén

Výběr správného názvu domény je velmi důležitý a měl by se pečlivě zvážit. Při výběru názvu domény s ohledem na SEO byste měli:

 

  • Zvažte délku domény – vaše adresa URL by neměla být příliš dlouhá, protože si ji budete těžko pamatovat a zákazníci ji při hledání vašeho webu pravděpodobně omylem nesprávně napíší.
  • Zvažte investici do své vlastní domény – vaše stránky budou působit profesionálněji a některé výzkumy SEO naznačují, že stránky s jejich vlastní doménou mají lepší hodnocení než stránky zveřejněny v subdoménách.
  • Zvažte přidání klíčového slova – Pokud je váš první název domény již zavedený, zvažte přidání obecného klíčového slova do své adresy URL, abyste vysvětlili, co nabízíte – například www.beautifulbouquetflorist.co.uk
  • Zvažte rozšíření – pokud jste místní firma působící pouze v konkrétní zemi, může být lepší zvolit lokalizovaný název domény, např. britská doména.co.uk nebo kanadská doména.ca. Pomůže vám to při vyhledávání, když lidé hledají služby, které nabízíte v zemi, kde působíte.
  • Zvažte použití pomlček – použití pomlček a podtržení v názvu vaší domény nepřispívá k důvěryhodnosti, ve skutečnosti to může vypadat jako spam. Je také obtížné pro uživatele psát a třeba se jim vyhnout.

SEO je vynikající způsob, jak zvýšit výnosnost vašich webových stránek. Plánování vašeho webu s ohledem na SEO je mnohem jednodušší, než je optimalizace po vytvoření webu.

Poslední aktualizace: