Přidání domény do Mail Klerk
Po přidání domény se odešle e‑mail pro potvrzení přidání záznamu.
- Pokud máte služby u Webglobe a doména má také naše NS záznamy, odešle se žádost o přidání DKIM do DNS na e‑mail vlastníka účtu u Webglobe, u kterého je doména vedena. Potvrďte změnu ke své doméně na e‑mailu.
- Pokud nemáte hostingové služby u Webglobe, tak se e‑mail neposílá a doména se do systému přidá rovnou. Nastavení DKIM a SPF je poté potřeba provést u správce DNS.
Chcete-li začít službu Mail Klerk naplno vužívat, je třeba ke svému účtu přiřadit doménu. Je to jednoduché. V tomto článku si ukážeme, jak na to.
Pro přidání domény do systému Klerk bude nutné se přihlásit do administrace.
Po přihlášení do administrace klikněte na sekci v hlavním menu na svůj účet a vyberte sekci -> DKIM a SPF
V této sekci je možnost přidání nové domény do systému Klerk.
Stačí napsat název domény a kliknout na tlačítko -> Přidat záznam.
DŮLEŽITÉ: Název domény pište bez www na začátku. Pokud budete posílat z domény 3. řádu, vyplňte název domény 3. řádu.
Příklad: Chci posílat emaily ze schránky obchod@mojedomena.cz, do kolonky domény napíši mojedomena.cz. Pokud bych chtěl využít doménu třetího řádu jako třeba obchod@zbozi.mojedomena.cz, tak zde vyplním zbozi.mojedomena.cz. V obou případech bez www na začátku domény.