Toto je vzrušující příležitost vést výkonný tým v jedné z nejrychleji rostoucích webhostingových společností v regionu, která je nyní součástí významné evropské skupiny! Pokud na to máš, přihlas se ještě dnes!
Jak bude vypadat tvůj běžný pracovní týden, co budeš dělat?
- Navrhovat marketingovou strategii a plán realizace v souladu se strategií a cíli společnosti
- Definovat cílové skupiny, hodnotové nabídky, marketingový mix, propagace a kampaně pro podporu získávání zákazníků, x-sell / upsell a udržení zákazníka
- Spravovat firemní webové stránky, SEO/SEM programy a optimalizovat digitální konverze
- Zajistíš, aby byl plán plně realizován, včas a v souladu s rozpočtem a aby byly sledovány výsledky
- Pečlivě spravovat marketingový rozpočet a prognózy (výdaje, CAC, LTV, ROI…) s odpovědností za přesnost a výkon vůči cíli
- Vést marketingový tým, stanovovat priority, cíle, plány a termíny
- Vytvářet marketingové zprávy pro top management a klíčové stakeholdery
- Získávat marketingové statistiky prováděním průzkumů zákazníků, značek a produktů
- Budeš spravovat zdroj agenturních poskytovatelů, dodavatelů a dalších dodavatelů (vyjednávání cen)
- Navrhovat a zavádět inovace v marketingových přístupech, nástrojích, onlinu, produktech
- Spolupracovat s produktovým týmem, zákaznickou podporou a kolegy z obchodního oddělení s cílem zajistit konzistentní prezentaci produktu zaměřenou na zákazníka
- Sledovat konkurenci, trendy na trhu a získat zpětnou vazbu o prodeji a od zákazníků tak, aby byla udržena konkurenční výhoda prostřednictvím vynikajících marketingových návrhů
- Poskytovat mezifunkční vedení a asistovat / ovlivňovat rozhodování vrcholového vedení a dalších klíčových zainteresovaných stran v organizaci
Jaké schopnosti, zkušenosti na to potřebuješ?
- Minimálně 8 let relevantní marketingové praxe (z toho alespoň 4 roky ve vedení týmu)
- Dobrou znalost v digitálním výkonnostním marketingu (e-mail, PPC, konverze marketingového trychtýře atd.) a v podpůrných nástrojích (např. Google Analytics, Hotjar)
- Schopnost briefovat a posuzovat tvorbu poutavého obsahu (kopie, vizuály, videa…) na různých digitálních kanálech (webové stránky, e-mail, vstupní stránky, sociální média, YouTube atd.)
- Praktické pochopení toho, jak používat AI ke zlepšení designu, kopírování a zákaznické podpory
- Silné know-how UX a principů grafického designu
- Kreativitu a zaměření na zákazníka ve spojení se solidními analytickými schopnostmi a obchodní prozíravostí
- Zaměření na výsledky a s úspěšnou historií překonávání cílů
- Zkušenosti z firem zaměřených na digitální technologie, e-commerce nebo na data
- Vysoká energie a proaktivita ve spojení s dobrým přístupem k jakékoli pracovní výzvě
- Vynikající vůdčí, komunikační a rozhodovací schopnosti
- Český nebo slovenský rodilý mluvčí a plynulá angličtina slovem i písmem